söndag 23 augusti 2009

Alla dessa ignoranta och okunniga människor



Innan vi fick hem Hedda så sa Husse att han verkligen inte klarar av hundmänniskor. Då fattade jag ingenting av vad han menade med det, vi är ju hundmänniskor. Nu vet jag vad han menade. Dessa hundmänniskor som tar för givet att deras hund ska få hälsa på Hedda och att de själva ska få hälsa på Hedda. Säger bara grrrrr....Har avfärdat 3 hundar, eller ja deras ägare och 5 tanter. Vad är så svårt att förstå, Hedda har inte fullt vaccin ännu, Heddas husse och matte bestämmer vilka personer som får hälsa på Hedda så hon inte tror att det är fullt fram att hälsa på alla människor. Problemet är att alla människor fattar inte detta. De som har hund borde ju verkligen fatta men långt ifrån alla. Värst var nog tanten som helt utan att fråga (andra folk har oxå den fula ovanan att inte fråga) sätter sig ner vid Hedda som var yrvaken och börjar klappa på henne. Attans vad arg jag blev. Det var dagens droppe, ingen hälsar på min hund om jag inte vill det. Fast jag förstår att de vill det man bara döööör för hon e så bedårande :-). På bilderna ser ni bland annat vad dessa tokiga människor ser när de går förbi.

Inga kommentarer: